czwartek, 16 grudnia 2010

DIY z perlkami

Dlugie zimowe wieczory sprzyjaja robutkom recznym:) A ze ostatnio na ulicy na pewnej dziewczynie wpadl mi w oko pieky czarny kardigan wyszywany koralikami zapragnelam go zdobyc! Nawet ja zapytalam gdzie kupila to cudo, odpowiedz mnie zdziwila H&M niestety po chwili dodala last year. Wiec musialm wymyslec cos innego, mialam zwykly szary sweterk na ebayu dokupilam perelki i gotowe:) No moze jescze dodam ze wyszywanie zajelo mi okolo dwoch tygodni ale co tam:P
P.S jestem nie dobra kupilam kolejna butelke perfum ehh... ale juz tak dlugo sie kolo nich krecilam i bede pasowaly do drugiej flaszki od MJ... trzeba sie jakos usprawiedliwic:P











Cardigan: H&M
Pearls: ebay
Perfume: Marc Jacobs Lola

16 komentarzy:

  1. śliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałem kiedys ten zapach mamie ! jest cudowny:)

    nikosview

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, mam 11 perfum i średnio co miesiąc pragnę nowej ;-P więc na pewno jesteś usprawiedliwiona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy! i brawa za wytrwałość:D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie teraz wygląda, niby nic a jednak duża zmiana

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo Ci to zajęło, ale efekt świetny :) Ja w tym roku widziałam sweter z perełkami w H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny :) Chyba sama się za taką robótkę wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do udziału w moim konkursie

    OdpowiedzUsuń
  9. Te sweterki z perełkami były w tym roku w h&m, ale mniejsza, bo fajnie Ci to wyszło. Ja jeszcze na początku roku akademickiego miałam zapędy na DIY, nawet zrobiłam spodenki z perełkami, ale teraz niestety wieczory sprzyjają bardziej czytaniu książek :( Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Mnie z siostrą dzieli 120km, ale ostatnio przyjeżdzam do rodzinnego domu co tydzień lub dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie takie własnoręcznie zrobione rzeczy są najcenniejsze i najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne są te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)