niedziela, 23 października 2011

Sunday outfit of the day

Sweter ktory dzis mozecie zobaczyc jest chyba moim ulubionym zimowym zakupem.
Fason, kolory i to ze jest cieply stawiaja go na pierwszym miejscu, nowoscia jest tez koszula ze skorzanym kolnierzem i mankietami ktora zawladnela moim sercem od pierwszego spojrzenia.

Sweater which you can see today is my favourite winter buy.
Great colours, style and that the sweater is very warm made this piece number one.











shirt: bank
shoes: h&m
bag: deichman
shorts: sh
earings, sweater: no name
ring: primark

12 komentarzy:

  1. a co to kochana za branzoletka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać Twoje filmiki, również zaglądam czasem tu, na bloga. Szczerze muszę przyznać że coś mi się nie podoba w Twoich stylizacjach, wydaje mi się że nieco poszerzasz swoimi strojami figurę, niby luźne ubrania mają ukryć mankamenty natomiast u ciebie jest odwrotnie, to mi się nie podoba;p, spróbuj użyć lepszych proporcji a na pewno milej będzie się brało z Ciebie przykład i zainspirujesz strojami.

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek bomba!caly strój bardzo mi sie podoba,wszystko fajnie gra ze soba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow suuuuper..caly look bardzo mi sie podoba
    i dawaj branzoletke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny ten sweter!!!! A koczek jaki masz fajny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, przepiękny sweter!!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter naprawdę oryginalny i fajny, ale jakoś cię pogrubia:( Coś mi tu nie gra, ale nie potrafię powiedzieć co. Może z czarnymi rurkami byłoby lepiej? Albo z bardziej dopasowaną bluzką, dłuższą i z dekoltem, o:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, a sweter jest po prostu REWELACYJNY!!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak właśnie pomyślałam zanim się tam wybrałam. :)
    ale to było naprawdę 5 szalonych, krótkich dni, pełnych zwiedzania itp. na dodatek byłam tam wtedy jeszcze z chłopakiem to wiesz.... :)
    Ale mam nadzieję, że nadarzy się jakaś okazja!

    Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie - nosisz te bransoletke, poniewaz wyznajesz kabale czy tylko jako gadget?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)