niedziela, 13 listopada 2011

Wiewiorki

Dzis glownymi bohaterami sa wiewiorki, ja schodze troche na drugi plan jako ze mam na sobie wszystko co juz znacie.
Wiewiorki znacie juz z ostatniego posta , ale dzis zaopatrzeni w orzeszki poszlismy na dlugi spacer i zrobilismy im mala "sesje" to naprawde urocze zwierzaki.
Pogoda w Manchesterze byla dzis bardzo piekna typowa zlota jesien wiec trzeba korzystac z takich dni(prawdopodobnie ostatnich) i przebywac jak najwiecej na swiezym powietrzu.

Today more important then me are squirrels, I'm in the background as I'm wearing clothes that you all ready saw.
You saw squirrels in my last post, but today we took nuts with us and went to the park for a small "photoshoot".
The weather in Manchester was lovely today typical gold autumn.












pants: republic
shirt: f&f tesco
boots: no name
bag: primark
ring: diva
sweater: local shop

6 komentarzy:

  1. Pamiętam, że jak poprzednio pokazywałaś sweter to coś mi w tamtym zestawie nie pasowało. Tym razem wszystko wygląda super. Kolorystyka całości bardzo mi się podoba, połączenie ciuchów także. Ta koszula dżinsowa się fajnie komponuje. A wiewiórki przesłodkie oczywiście, zazdroszczę ci! Chciałabym kiedyś spotkać takie milusińskie. Pamiętam, że zawsze byłam zachwycona spotykając na ulicy jeże. Co prawda dość szybko uciekały i nie szło ich zwabić, ale z daleka popatrzeć było przemiło!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia a wiewiorki pieknie pozuja do zdjec!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wiewiórek Bardzo podobają mi się kolorki a w swetrze jestem zakochana. Czekam na strój dnia z kozaczkami z primarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja:) a sweter po prostu cudowny idealny na chłodniejsze dni.
    Wiewóreczki mega!

    Pozdrawiam :) i oczywiście sub.

    OdpowiedzUsuń
  5. W którym parku są te wiewiórki? Ja szukam i szukam i nie mogę w Manchesterze znaleźć parku z wygłodniałymi wiewiórami :( A tęsknię za dokarmianiem ich, bo w poprzednim mieście to była moja ulubiona atrakcja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)