sobota, 7 stycznia 2012

You know what it is! Black and yellow;)

Jak zaczelam dodawac zdjecia do tego postu odrazu przyszla mi na mysl piosenka BLack and yellow mialam taki czas ze bardzo ja lubilam dlatego taki dzis tytul posta.
To czego slucham w danymm momencie zawsze oddzialuje na moj wyglad a ze uwielbiam kazdy rodzaj muzyki nigdy nie moglam okreslic tez jednym slowem swojego stylu, jednak chyba od zawsze najbardziej ciagnelo mnie w strone rocka i taki ubior najbardziej mi odpowiada.
Tak wiec mamy dzis lekko rockowy stroj z tytulem z rapowego kawalka.


xxx
Ewela








pants: primark
shirt: versace jeans (sh)
boots: local shop
biker jacket: matalan
necklace: h&m
ring: ebay
bag: primark

10 komentarzy:

  1. love this biker jacket

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przeczytalam Black & Yellow w tytule postu to od razy w glowie mi sie zanucila ta wlasnie piosenka ;)

    fajny stroj, rokowy i pasuje do Ciebie. podoba mi sie tez kolor szminki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja, a jakie buty boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny naszyjnik !

    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka szkoda,ze dopiero teraz do Ciebie dotarłam na YT. ;)))

    zakochanadama ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)