sobota, 22 marca 2014

My mix March

Lubie zdjecia... chyba od zawsze tak bylo a smiem nawet stwierdzic ze jest to u mnie rodzinne zboczenie.
Dziadek pstrykal piekne fotki swoim zenitem i kilkukrotnie nawet wygrywal lokalne konkursy na fotografa amatora, do dzis w domu babaci wisi zwycieskie zdjecie dziadka na ktorym siedzi mala szczesliwa dziewczynka w bujnej peruce ( dzis ta mala dziewczynka siostra mojego taty ma wlasna rodzine a nawet jest chrzestna takiej starej kobyly jak ja). Podczas pobyty w domu dziadkow zawsze wertowalam ostatnia szuflade kredensu pelna pieknych czarno bialych zdjec.

Moja mama ( raczej nie po wyzej wymienionym dziadku bo byl on ojcem mojego taty)robi zdjecia wszystkiemu i wszystkim odkad pamietam. 
W naszym domu to fotografie sa najwspanialasza ozdoba , wspomnienia zamkniete w ramkach o roznych ksztaltach i kolorach . Ramki tak samo jak i chwile w nich zawarte pochodza z roznych miejsc i czasow dlatego dodaja wnetrzu tyle czaru i uroku.

Odkad w telefonach pojawily sie aparaty
zdjecia wciagnely mnie do tego stopnia ze nie ma dnia bez fotki. Czasem jest to selfie z dziubkiem( tak wlasnie przyznaje sie do dziubaskow) a czasem fotka czegos co mi sie spodobalo albo zwyczajnie mnie "jara".
Dlatego dzis porcja zdjec z roznymi ujeciami ( glownie jedzenia bo jak mowilam Wam w ostatnim poscie zycie pracownika biurowego nie jest mega ekscytujace a udawanie jak bardzo jestem "glamour" nie bardzo mi wychodzi ha).

xxx
Ewela













17 komentarzy:

  1. przyjemne zdjęcia

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super fotki
    i piękne buciki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki, lubie takie posty soł macz! dobrze, że jestes, bo ładnie mnie nastraszyłaś tym zawijaniem sie!!! xxx anecjia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziekuje Tobie ze jestes i zawsze masz dla mnie tyle milych slow!!:)

      Usuń
  4. super mix!! swietne foteczki i juz przyszla ci paczka z OMG ??? Ja jeszcze swojej nie mam :(
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia! Cudownie wyglądasz, promieniejesz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana powinnas mieć zawsze brązowe włosy ! Ostatnie foto jest świetne. Łagodzi Ci rysy twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie!;) Ciesze sie bardzo ze zmiany mysle nawet zeby jeszcze troche rozjasnic.

      Usuń
  7. Bardzo lubię oglądać takie zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na talerzu widzę samo zdrowie, teraz wiem skąd ta Twoja nowa figura (gołym okiem widać, że wyszczuplałaś)
    Uwielbiam sushi i mogłabym je jeść codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo milo mi to slyszec dziekuje pieknie. Tez uwielbiam sushi pozdrawiam

      Usuń
  9. pięknie się prezentuje Twoje jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie zeby wszystko wygladalo apetycznie bo jem tez oczami :)

      Usuń
  10. jejku, ale pyszności! A ja tu głodna siedzę..;) Może jakiś post kulinarny? Uwielbiam takie sałątki, plissss!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze:)

Thanks for all comments:)